මගේ තැන...............................

මගේ තැන...............................

Thursday 22 March 2012

ඔබ දුරක ගිහින්....


සිහිවෙන විට එදින මට
උනනවා කදුලු තෙත් කරමින් නෙතග
බොහො කල් සිට
ලගින් උන් ඔබ සෙනෙහසින්
දැනුනෙ මට ඔබේ අරුමය
ගිය විටදි ඔබ ඈතට මගෙන්
එදවස මගේ හද නැගි
දුක් සෝ සුසුම්
නොහැකිව අතරින්න ඔබ මගෙන්
නොහඩා හැඩුවා මා දෙනෙත්
කඩා වැ‍ටුනු මා සිත
සනහන්න
මිතුරන් දැරූ තැත කොතෙක් උවත්
මගේ සිත බැදි ඔබේ මතකය
අත් හැර නොහැකිවම
එදවස සිටියේ මා උමතුවෙන්
කරන්නට දහසකුත් දේ
තිබුනද පිරී මා හට ඔබ යනෙන දා
කෙලෙසක කරන්නද කිසි වැඩක්
සිතට සැනසුමක් ලග නැති නිසා
ටිකෙන් ටික දින සතිද ගෙවිලා
මගේ සිත දැන් ටිකක් හැදිලා
කොතෙක් සතුටින් සිටිය හැකිමුත්
ඔබේ මතකය සිහිවෙමින්
මගේ හදවත පාරවයි තව
දුරක ඉන්නා ඔබේ රුව
මගේ මතකයේ නිති ඇදෙයි

2 comments:

  1. duraka gyath me hiru arane mai..
    dina sathi gewila hamuwana dinayaka..
    thawa eka parak hina weyan
    eya
    mage nethata meth kathawaki..

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

ඔබේ අදහසත් ලියා යන්න